file Sample 14 BTC2019

Meer
18 dec 2019 23:42 - 18 dec 2019 23:43 #67835 door EMalt
Sample 14 BTC2019 werd gestart door EMalt

Zo, daar waar je denkt: Inkoppertje, want festival dram van het Whiskybase festival, een van de leukste, lekkerste, en ook wel relaxte festivals (mede omdat Maltstock er staat natuurlijk ;)) waar iedereen bovendien de kans kreeg om deze dram te proeven, en ook velen geweest zijn (gok ik), is het een grote struikelpartij gebleken. Topscores van 47 punten, aijjj. Gelukkig werdt de dram wel goed gewaardeerd, dit soort whisky's vallen bij mij (EMalt) in iede geval goed in het pulletje.

Maar we reizen nu weer snel door naar dram nummer 14, waar brengt die ons heen?

Enjoy,
BigBarrel en EMalt

Whisky kenner van het jaar 2011 ;).
Bourbon & Rye enthusiast.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
19 dec 2019 13:01 #67836 door florisbk
Beantwoord door florisbk in topic Sample 14 BTC2019
Zo zie je maar weer... afgaan op je eerste indruk en gevoel. 50 punten laten liggen door te veranderen. Maar wel genoten van deze whisky! Kan me niet herinneren dat ik hem ook zo goed waardeerde op het festival

Meer
19 dec 2019 23:28 #67838 door PunxsutawneyPhil
Beantwoord door PunxsutawneyPhil in topic Sample 14 BTC2019
Ik zat in de buurt. Maar niet echt. Is deze nu minder ziltig dan een typische Talisker of ligt dat aan mij?

De gustibus et coloribus non est disputandum

Bijlage:

Meer
20 dec 2019 10:52 #67840 door Martin
Beantwoord door Martin in topic Sample 14 BTC2019
Na de uitslag om 23.00h had biggerbarrel 0 punten, nu plots 100 punten.
Reden?

Living Well Is the Best Revenge (F. Scott Fitzgerald)

Meer
20 dec 2019 12:19 #67843 door BigBarrel
Beantwoord door BigBarrel in topic Sample 14 BTC2019
Belangrijke mededeling,
Als je het alcoholgehalte invult let dan op dat je alleen de getallen en de punt of komma invult en er niet VOL. of zo achter zet. Je gok van de dag wordt anders niet opgeslagen. Hij verschijnt dan wel linksboven in je venster maar hij is dan niet doorgevoerd. Yvo heeft dit aan het begin van deze BTC ook meegemaakt.

Helaas kunnen wij een verzoek om correctie alleen honoreren als duidelijk is dat dit gebeurd is (bewijs) of dat dit voor 23:00 uur is doorgegeven aan Emalt of Bigbarrel.

Biggerbarrel kwam er vannacht pas achter dat zijn Gok van de Dag niet was doorgevoerd maar had wel een screenshot van zijn Gok van de Dag gemaakt. Hieruit hebben wij kunnen concluderen dat deze genomen is voor de eindtijd van de inzending en dat wij zijn verzoek om correctie hebben goedgekeurd. Zonder de screenshot had dit niet gebeurd.
Succes vandaag allen.
Emalt en Bigbarrel

Meer
20 dec 2019 12:50 #67845 door Martin
Als je correctie achteraf toepast moet het bewijs waterdicht zijn.
Het is mogelijk om de gehele dag door flessen in te voeren, een screenshot te maken en weer een andere in te voeren.
Een screenshot zegt dus werkelijk helemaal niets.

Maar goed, we gaan uit van goede intenties dus the battle goes on. ;)

;) ;)

Meer
20 dec 2019 13:27 #67846 door BigBarrel
@Martin Dat zou inderdaad kunnen, maar dan moet niet toevallig Emalt en/of ikzelf online zijn want dan signaleren wij dat. Om dit screenshot te krijgen moet er daadwerkelijk een inzending hebben plaatsgevonden. Je kunt dit inderdaad repliceren, daar heb jij een punt, echter dan hebben wij ook nog de server logs die wij kunnen checken als er het vermoeden is dat iemand echt zo ver gaat. Aangezien er op de knop is gedrukt staat iedere actie in mijn server-log. Dit log samen met het i.p.adres en de Screenshot geeft dan alsnog een resultaat. Negatief of positief.

Meer
20 dec 2019 13:51 #67847 door Martin
Da's allemaal wel erg technisch, maar ik doe mijn best het te begrijpen.:poing:

Dus als ik het goed begrijp is er een screenshot gemaakt van een opgave, maar is er nooit verstuurd?
Of is er een leeg veld verstuurd?

Meer
20 dec 2019 18:03 #67851 door BigBarrel
Er is een opgave gedaan, hij is verstuurd en dat verschijnt links bovenin, dus je hebt het gevoel dat je hem ook echt hebt ingezonden, zou je op dat moment naar beneden scrollen dan staat er niets bij je naam. YvoV heeft dat deze week ook gehad. het systeem laat zien dat je hebt ingevuld maar omdat er een fout in zit heeft het systeem de andere stap niet uitgevoerd en dat is het toevoegen aan de database. Je kunt het zelf nadoen om te checken, wat er bij Biggerbarrel is fout gegaan is dat hij, en dat is op de screenshot ook te zien, een spatie heeft geplaatst na de komma.
Er staat 57, 3. Probeer het maar. Hier zijn wij zelf deze week pas mee geconfronteerd en is een bug die er al van het begin inzit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Martin

Tijd voor maken pagina: 0.264 seconden
Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com