- Forum
- Usquebaugh Opmerkingen
- Over Usquebaugh Society
- Club icoon Dick
Club icoon Dick
Minder Meer - Berichten: 1849
- Ontvangen bedankjes 36
-
-
-
-
31 okt 2018 11:04 - 31 okt 2018 11:08 #67297 door Sandokan Mooi gesproken allemaal mensen. het zit niet mee komend zaterdag, maar ik ga desondanks - en uiteraard - mijn uiterste best doen om tegen 10:30 bij de vereniging te staan.
Sterkte aan allen met dit verlies.
Sándor
"Een glaasje port, Ellen?" Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder Meer - Berichten: 1605
- Ontvangen bedankjes 120
-
-
01 nov 2018 18:35 #67300 door EMalt Ik kan alle reacties en herinneringen alleen maar onderschrijven. Naast alles wat al benoemd is, was het ook altijd een feest als 'Sixty' met zijn 'eeuwige' flesje Fettercairn aanschoof bij de regio tasting in Leusden, onvergetenlijke avonden waren dat ook altijd.
Dick, je was een prachkerel, ik denk dat werkelijk iedereen je zal missen.
Rest in Peace Jochie,
EMalt
Whisky kenner van het jaar 2011
.
Bourbon & Rye enthusiast. Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder Meer - Berichten: 928
- Ontvangen bedankjes 26
-
-
-
-
-
02 nov 2018 21:50 #67301 door Roel Geen Balvenie in huis, maar ik denk dat Dick een Glenlivet Nàdurra ook wel kan waarderen.
Sláinte jochie, deze is op jou.
Rust zacht en geniet van de angels' share.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Minder Meer - Berichten: 668
- Ontvangen bedankjes 40
-
-
03 nov 2018 10:01 #67302 door LUCKY NILS Het is hier zo stil zonder Dick. Een serene rust. Ik mis je vriend.
William Wallace: "They may take our lives, but they'll never take our right to drink whisky during the blind tasting competition".
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Forum
- Usquebaugh Opmerkingen
- Over Usquebaugh Society
- Club icoon Dick
Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden